niedziela, 6 października 2013

niewypał

Hej!

Na początku chciałabym podziękować za ponad 1000 wyświetleń <3


Przedwczoraj byłam w Aquadrom'ie do dziś mam zakwasy,a to wszystko przez moją przerwę w pływaniu.
W wakacje to się było codziennie na basenie.
Wczoraj planowałam zrobić jesienną sesyjkę z Gin,ale niestety
mój aparat nie był zdolny do robienia zdjęć ;(( poza tym było już ciemno.
Udało mi się zrobić jedno zdjęcie po ogarnięciu ustawień aparatu w telefonie.
 
 


Wieczorem chce zacząć anime: Attack on Titan.
A narazie wracam do polskiego. 


Martini.

2 komentarze:

  1. Masz super bloga i bardzo ciekawie piszesz c:

    +Obserwujemy? Jak tak zacznij u mnie.
    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w lato też często pływałam xd

    obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://wiki-and-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń