niedziela, 6 października 2013

63 dni chwały- pamiętamy !

Witajcie !

Tak, wiem .. Znów nie pisałam notki bardzo długo ;/. Z czego sama też nie jestem zadowolona, ale .. Wakacji już nie ma, więc nauki coraz więcej ...
W szkole, jak zwykle: dużo nauki . W środę (2.10) nie działo się nic. W piątek miałam 2 sprawdziany ( chemia i poprawa angielskiego ) i kartkówkę z fizyki . Wczoraj popołudniu byłam u Kall, żeby zrobić plakat, a potem ( ok. 19.00) z Martini < 33. Sweet focie ever ! ; * .
Dziękuję ! Nie przejmuj się, będzie dobrze ! Wierze w to ; **

..................................................................................................................................................................
W czwartek byłam na filmie "Sierpniowe niebo. 63 dni chwały" . Stąd mój dzisiejszy tytuł notki.
Film, cóż... Był piękny. Ukazał prawdę tamtych czasów (czas II wojny światowej), prawdziwe powstanie warszawskie i niestety nastawienie Polaków do tego wydarzenia. Nie będę opowiadała Wam tego filmu, bo to nie chodzi o to. Chciałabym zaapelować do Was . Kochani, pamiętajmy o tym co ważne ! Pamiętajmy o tym, że ktoś ginął kiedyś za nas, za nasz kraj. W powstaniu warszawskim ginęli młodzi ludzie, nawet małe dzieci roznosząc ulotki powstańcze. To przykre, że Polacy nie pamiętają o naszych bohaterach, że mówiąc o powstaniu uważają, że było nie potrzebne. Pomijając już ten fakt.. Film, który ukazuje prawdę był wyświetlany w kinach tylko przez tydzień ! Co to ma być ?? Ja się pytam . Jakieś "Turbo" leci przez 2/3 tygodnie, a film historyczny tylko przez tydzień. To jest skandal !
Czasem wstydzę się, że jestem Polką -,- . 
Podsumowując moją powyższą wypowiedź. Film "Sierpniowe niebo. 63 dni chwały" jest godny zobaczenia. Uważam, że ludzie, którzy mówią o powstaniu "nie potrzebne" powinni obowiązkowo to zobaczyć.

"Sierpniowe niebo" jedna z piosenek nagrana przez raperów, specjalnie do tego filmu.

..."ginie się za idee, a idee są wieczne"... Słowa mojej wychowawczyni.
................................................................................................................................................................
To byłoby na tyle z mojego tygodnia . Dziś 6.10- urodziny mojego taty . Wszystkiego najlepszego ! ; )
Do jutra.
Miłej niedzieli- Gini ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz