wtorek, 29 października 2013

Hej, hej ;)
Tu Gin . Dzisiaj mam wolne popołudnie, więc pisze do Was. Tak jak Wam i sobie obiecałam ;).
#
W szkole miałam warsztaty ze "Szkoły Dialogu" ( pisałam Wam wczoraj o co dokładniej chodzi ). Było fajnie. Dzisiaj przestawialiśmy plan naszej wycieczki.
Jadłam ciasto i piłam soczek. Nasza wychowawczyni zaproponowała mini piknik w klasie ;). Jak zwykle wszyscy chłopcy rzucili się to tego i po 2 minutach nie było mowy nawet o małym kawałeczku ciasta ( które było w blasze ). Na szczęście mieliśmy jeszcze kupne strucle, więc wszyscy zjedli przynajmniej jeden kawałek ciasta ;). O 13:oo zjadłam obiad i poszłam do domu . Kocham nauczycieli, za ich szkolenia i narady !<3 
#
Rozmawiałam dzisiaj szczerze z moją wychowawczynią ( oczywiście nie pierwszy raz ). To bardzo mądra kobieta. Jak to nie raz bywa, są spięcia między nami ale... Już nie raz ratowała mnie z opresji i uświadamiała wiele rzeczy, za co z całego serca jej dziękuję. Po dzisiejszej rozmowie zrozumiałam, że niezależnie od tego jak bardzo kogoś znamy, czy lubimy, czasem trzeba dać na wstrzymanie. Niestety czasem wynikają takie sytuacje, czy problemy, z których nie zdajemy sobie sprawy do końca. Dla nas jest coś naturalne, a dla innych nie. ( Jeśli ten post będzie czytać moja klasa, to będzie wiedziała o co mi chodzi ). Uważam, że czasem należy się odseparować od osób/ przedmiotów, które mogą nami manipulować, czy wywierać na nas presje. Dlaczego ? Przyczyna jest prosta. Zastraszeni, czy zmanipulowani często nie potrafimy być racjonalistami. To źle, bo właśnie potem mogą być jakieś problemy, czy sytuacje w których poczujemy się nieswojsko, głupio czy zawstydzeni. 
To taki mój wniosek z dzisiejszego dnia i rozmowy, za którą jeszcze raz serdecznie dziękuję ! Jest Pani dla mnie ważną osobą. <3
#
Co do wczorajszej mojej notki: 
Napisałam, że zdam małe sprawozdanie z jednego i drugiego wyjazdu. Postanowiłam, że moje następne notki będą po prostu tematyczne ;)
Pierwszy raz będę takie notki robić, więc już dzisiaj proszę o wyrozumiałość ;).
#
To byłoby na tyle z mojej strony. Trzymajcie się cieplutko. Miłego wieczoru, pa ;)



"Moment, w którym doświadczasz bolesnej straty, może być w istocie chwilą, w której zostałeś najhojniej obdarowany." 
~Dalajlama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz