niedziela, 29 września 2013

pustka

Dobry wieczór !

Na wstępie chciałam Was baaardzo przeprosić, za moją nieobecność na blogu . Nałożyło się na to wiele czynników ( m. in. szkoła, obowiązki domowe i... Sama ja ), które czasem były niezależne od mojej woli -,-.

Nie będę zanudzać i długo pisać, co działo się u mnie w szkole przez te 3 dni . Krótko, wiec : w środę (chyba) nic takiego ciekawego się nie zdarzyło . W czwartek hymm ? Chyba też nic, bo nic nie pamiętam ; ).
Za to w piątek .. MASAKRA ! To był najgorszy dzień szkoły EVER ! Dlaczego ? Dostałam 1 z angielskiego ; (( . A potem na dobitkę mieliśmy rozmowę w klasie z naszą wychowawczynią . Ta rozmowa była jak ... Hym nawet nie mogę znaleźć. Była po prostu okropna . Nawet teraz, jak sobie o niej przypomnę to mam ciarki na rękach i placach . Płakałam. Z resztą nie tylko ja. Tych emocji, które wtedy we mnie były, nie da się opisać . Pierwszy raz płakałam przy wszystkich. Przy osobach, o których miałam całkowicie inne zdanie, przez ta nieszczęsną rozmową . Jest mi ich żal . To (moim zdaniem) egoiści, którzy mają tak wielką dumę, że nawet nie potrafią przyznać się do błędu . Nienawidzę takich osób. Moja wychowawczyni powiedziała, że nie chce być "głową" takiej klasy, że nie chce się jej przebywać w naszym gronie i ma dosyć udawania, że jesteśmy zgrana klasą . Jesteśmy w rozsypce ( W 3 KLASIE !!) i chyba już nie zaczniemy od nowa. "Bo po co ? Przecież zostało tylko kilka miesięcy" ... Takie głosy chodziły w mojej klasie . Coraz częściej zadaje sobie w ogóle pytanie, czy my jeszcze tą klasą jesteśmy ? Czy tylko różnymi osobami, chodzącymi na te same zajęcia i widniejącymi pod jednym szyldem: 3bg ? To naprawdę smutne, że nie ufamy sobie, że wychowawczyni ma o nas takie zdanie i że nie chcemy tego naprawić . Ale trudno. Żyje się dalej .. Może kiedyś te osoby będą żałowały tego, co zrobili ? Zobaczymy co przyniesie czas ; )
Ogółem w tym tygodniu było dużo zadania i nauki ;/. Dziś mam sprawdzian z matmy, w środę test z lektury, a w piątek sprawdzian z chemii i poprawa z angielskiego. Super -,-
Tyle o szkole .
======================================================================
Spotkanie z Martyną wieczorem <3 Godzinny spacer, czyli to co najbardziej lubię ! Dziękuję za to, że jesteś . NIE przejmuj się. Wszystko się ułoży ; )) ! < 3. Pamiętaj, że masz mnie

P.S. W środę nie poszłyśmy do kina, bo plany się zmieniły -,-. Sama, tzn. ze szkoły idę w czwartek na wf'ach . Martini wiadomo, że nie może iść. W piątek na koncert też nie poszłyśmy, bo został odwołany -,-. ALE odbiłyśmy to sobie na spacerze i wyjściem do Plazy ;) Jedzenie suchych płatków najlepsze <3 . 
=======================================================================
FUCK ! ; ((( ; ((( ; ((( ; (((
26.09 - wszystkiego najlepszego kochanie... ;C / płacz wieczorem na maxa
DLACZEGO ? No dlaczego nie mogę po prostu o Tobie zapomnieć ? Ma ktoś może gumkę do zmazywania pamięci, albo wspomnień ? Myślę o Tobie cały czas, świruję już czasami.. A Ty masz mnie gdzieś, nawet moje życzenia urodzinowe .
Czy sobie zasłużyłam na taką miłość ? Ty tez pewnie zadajesz sobie to pytanie . Ty też jesteś ślepo zakochany w innej . Ty tez cierpisz, bo ona Cię nie chce .
Co za paradoks .. Ja kocham Ciebie, a Ty inną . I oby dwoje nie możemy być szczęśliwi.
Śniłeś mi się wczoraj . Byłam w ciąży ( moje sny czasem są baaardzo dziwne xD ) .. Z Tobą . Nie wiem, co ten sen może oznaczać, oby nic . Nie chcę zostać mamą w wieku 15 lat ! .. Co nie zmienia faktu, że chciałabym być z Tobą .
Pozostała mi po Tobie pustka i bolesne, choć piękne wspomnienia ... A może jednak kiedyś los znów nas złączy ? Może kiedyś jeszcze będę tak bardzo szczęśliwa, jak z Tobą ?
Może, ale na razie pozostaje pustka ...
P.S. Dziś Dzień Chłopca, więc .. Szczęśliwego i udanego dna życzę .


... Chwile są ulotne, jak dmuchawiec ...

======================================================================
Jest godzina oo.55, ja dopiero kończę notkę, a o 6.2o budzik mnie obudzi, zaczynam lekcje o 7.4o . Powodzenia ;/ ..
Uderzam więc w kimono, żeby nie wyglądać, jak zoomie ( choć znając moją twarz, to o tak będę tak wyglądać ;/ ) . Trudno, dla bloga trzeba czasem się poświecić ! <3

Dobrej nocy Wam życzę i do wieczora, lub wtorku ;) 
~Gini

1 komentarz:

  1. Jasne, że obserwujemy. Ja już. :)
    www.be-better-today.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń