wtorek, 24 września 2013

... mam dosyć

Hej ;)
Obiecałam dłuższą notkę, to piszę .

Wstałam o 6.oo i od razu wskoczyłam w ubrania, spakowałam torbę i ... (do)Uczyłam się na biologię . Skończyłam przed czasem, więc miałam chwilę spokoju ;). Mama przyszła z nocki, więc pogadałyśmy chwilę i poszłam do szkoły . Niestety już od rana nie było przyjemnie ;/. Pani z polskiego była zła na nas, za to, że się nie uczymy i ją okłamujemy ... Bez komentarza
Później dodatkowa biologia i sprawdzian . Napisałam wszystko i mam nadzieję, że 4 przynajmniej będzie :) . WF z panem praktykantem na dworze -,- ... Było zimno i mokro. Jedyny plus tego wf''u był taki, że drużyna w której grałam, wygrała zawody ; D. Przez krótką przerwę spóźniłam się na horror zwany potocznie: matematyką .. Nie było kolorowo . Było wręcz biało od kredy na tablicy . Pan zaczął pytać ;/ . Mnie na szczęście ominą ( uff ^^ ). Później robiłam układy równań . Zadzwonił dzwonek i uświadomiłam sobie, że zostały mi tylko 2 lekcje, a mianowicie biologia (znów, ale tym razem planowa) i religia .
Biologia= DNA .. Okropne nazwy i dużo myślenia -,- . Ale podołałam i zrobiłam całe zadanie domowe sama ;D . Na religii, jak to na religii - brak nauki, tylko rozmowa :) .
W szkole ogółem czuje się źle . Za dużo ludzi, którzy oceniają mnie 1 spojrzeniem. Nie lubię tego ;(
To byłby cały mój szkolny dzień .

Po południu, kiedy przyszłam ze szkoły, zjadłam obiad i pojechałam z babcią na załatwiania .
Już wczoraj wieczorem umówiłam się z Martyną, że dziś do Niej przyjdę, więc o 16..5o byłam już u Niej ;*.
Zjadłyśmy naleśniki ( Martini: były PYSZNE ! ), odrobiłyśmy zadanie i przy okazji czegoś nauczyły . Później rozrywka, czyli: śpiewanie, blog i rozmowa . Dziękuję Ci <3 . O 19.2o wróciłam do domu. Spakowałam torbę, pouczyłam się polskiego i rozmawiałam z mamą ;) . o 2o.o5 zobaczyłam serial i poszłam z Alvinem . Wróciłam, wzięłam prysznic i umyłam głowę . Włączyłam lapka, muzykę i jest na internecie ;P
Na facebooku pomagałam koleżance przy polskim i pisałam z Martini .
!!! Okazało się, że wyjścia do kina nie ma... Więc tym samym nie będzie recenzji z filmu.
Zaraz idę spać .. WF daje skutki zmęczenia -,-
Jutro i czwartek znów o 6.oo pobudka ; //
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jeżeli chodzi o nastrój osobowy ( sercowy ) , to nie jest ciekawie. Coraz bliżej Jego urodzin.. Nie mogę o Nim zapomnieć ;c , dlaczego ? Chciałabym być tą samą dziewczyną, co przed wakacjami ..
Czasem tak bardzo mi Go brakuje, że nie mam pojęcia, co zrobić ze sobą. Całą sobą czuję, że umarła cząstka mnie . Głupie, nie ? Dorosła 15-latka się znalazła ... Dużo osób czytając to, tak właśnie pomyśli. Ale nie znają całej historii, nie znają mnie .
Są wydarzenia i osoby, o których nigdy nie zapomnimy ;c .Był moja duszą, kochałam Go całym sercem .Teraz jest osobą, o której nigdy nie zapomnę . Może jeszcze kiedyś przyjdzie taki dzień, kiedy to On zapłacze, a nie ja ? ... Nie wiem .
Na razie wiem tylko, że mam dosyć wspomnień i ludzi ...
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze .

Trzymajcie się, do jutra . Oliwia ;)

Nigdy więcej
..Nigdy więcej nie będziemy razem, tyle naszych niespełnionych marzeń 
 Nigdy więcej nie usłyszysz: 'Kocham'. Nie usłyszysz, jak przez Ciebie szlocham...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz