czwartek, 19 września 2013

Cześć, tu Oliwia . 

Dzisiaj będzie krótko, bo jestem mega zmęczona ;/
Jeżeli chodzi o mój nastrój, to od wczoraj nic się nie zmieniło ... Niestety ;(
W ciągu dnia nie było najgorzej . Rano ( o 7:40 ) poszłam napisać kartkówkę , a potem miałam sprawdzian z angielskiego i polskiego . Na końcu 2 wf i znów problem z kolanem ;/
Przyszłam do domu i zjadłam obiad. Później wiadomo odrobić zadanie i troszkę się matematyki pouczyć .
I zaczęło się ! 1 słowo, 7 liter : MARTYNA ! < 33
Znów dziękuje Ci za rozmowę, spacer i za to, że jesteś <3
...................................................................................................................................................................
Mam nadzieje, że jutro będzie lepiej ; ) .. Musi być .

Dobranoc, do jutra ;*

1 komentarz:

  1. Rozumiem cię Gini. Sama jestem w podobnej sytuacji uczuciowej. Trzymaj się. ;)

    OdpowiedzUsuń