sobota, 21 września 2013

?

Hejka ;) . Tu Oliwia

Dziś sobota, a ja w domu chora siedzę ;/
Rano poszłam z psem, posprzątałam i w końcu pomalowałam sobie paznokcie . Niestety nie zrobiłam zdjęcia ; c .. Ale są różowo-mleczne ; ) . Delikatne, bo szkoła -,- .Jutro muszę się pouczyć na angielski i biologię .. Mam nadzieję, że ten tydzień będzie lekki, bo nie dam rady się użerać z zadaniem domowym na 21.00, czy z wieloma kartkówkami .
....................................................................................................

Ogółem czuje się źle .. Może to przez pogodę, a może przez wspomnienia ? Sama nie wiem . Zbliża się jesień . Znów ta nostalgia ; c
Chcę już zapomnieć o całym złu i uronionych łzach . Będę kiedyś szczęśliwa ?
....................................................................................................

Miłego wieczoru, do jutra . Pa ;)

... "So I lay my head back down 
And I lift my hands 
And pray to be only yours 
I pray to be only yours 
I know now you're my only hope" ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz