piątek, 20 września 2013

Witajcie ;)
Mój dzień był bardziej emocjonalny, niż kiedykolwiek . Dlaczego ?
Wstałam rano, o dziwo wyspana ( miałam lekcje na 9.25 ;D ) , wiec szybko się ogarnęłam i poszłam do szkoły .
..."W końcu piątek !!" ... Ale wchodząc do szkoły ogarnęła mnie pustka .. Mijałam ludzi, uśmiechałam się, ale czułam się dziwnie ;/ . Na fizyce i chemii były doświadczenia ; )). Później nastał angielski .. Angielski=horror !! ; (. Ogarnął mnie strach i do końca przerwy nie odezwałam się słowem . 2 matematyki były nawet ok. Na pierwszej pisałam "sesje z plusem", a na drugiej robiłam zadania. Dostałam +4 ( !! fuck yeah !! ) z kartkówki, o której wcześniej pisałam . Jestem z siebie dumna ;D
Na polskim pani omawiała sprawdziany ( oczywiście ja dostałam 3, bo zabrakło mi 1 pkt do 4 -,- ), mówiła o wierszach i wgl było ok. ;)
O 15.00 zadzwonił dzwonek i zaczął się w końcu weekend ! 
Przyszłam do domu, zjadłam obiad i poszłam do cioci ;). O 17.40 byłam już u Myszki <3
Oglądałyśmy piękny film pt. "Szkoła uczuć" . Bardzo wzruszający i smutny ;(
Piłyśmy kawkę, gadałyśmy i zrobiłyśmy sesję zdjęciową ( śmiesznie wyszła ; D ). Znów wiele emocji ;). Było super, DZIĘKUJĘ CI ! < 33 .
Po skończonym filmie poszłyśmy jeszcze na spacer z moim psem i o 20.55 byłam w domu. Szybka kąpiel i na lapka ;) . Jak zwykle weszłam na facebooka i gadu-gadu . Wieczór (już w domu) nie był zbyt przyjemny, niestety ;/ .. Pokłóciłam się z rodzicami i jeszcze później, na fb z Martyną ( ALE nie z Martini ! ) .
Czasem tak bywa, że mamy inne zdanie od kogoś innego . No trudno, żyje się dalej ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mój wewnętrzny nastrój nie poprawił się.. Zbliżają się jego urodziny . Pamiętam cały czas o Nim ;( . On już na pewno zapomniał .
To boli, że ludzie czasem szybko się zjawiają i tak samo szybko znikają . 
Brakuje mi Go .. Po prostu tęsknię ;( .. Chciałabym jeszcze raz przeżyć te szczęśliwe chwile .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dłuższa notka, bo mam dużo czasu ; ) . Ogółem cały szkolny tydzień nie był tak bardzo zły . Rzekłabym umiarkowanie trudny . Ale jest wsparcie ze strony Martini, więc jest lżej ;) Kocham Cie Mycha ; **
Jeszcze nutka z filmu : "Only hope" <3 <3



Przyjaźń to przede wszystkim pokój i potężna duchowa wymiana, wznosząca się ponad pospolite szczegóły










Dobranoc ! Do jutra ;) 
Gin .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz